maanantai 31. tammikuuta 2011

If I had a type then baby it’d be you

Joo... Äikän preli meni ihan älyttömän mahtavan upean mahtavasti (not). Mut thank god se oli vaan preli. Mun pitäs nyt lukee ranskaa, mut öö kiinnostus 0%, joten voipi olla että kattelen leffoja sen sijaan. Ainii saan ton äikän prelin takas keskiviikkona (vapaapäivänäni) kello 10:00. Ei se mitään. En olis halunnukaan nukkua pitkään.

Mulla tuli muuten ihan kamala ikävä kesää. Haluan kesän NYT. HETI! Ja rusketus kelpaa myös. Ulkomaanmatkat. Ranta. Aurinko. Kesäromanssit. KESÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! Tässä pari kesäistä kuvaliinia:
Kaverin synttärit rannalla <3
Rantaaa!
Lukion tokan päättärit, med Vilma <3
Päättärit edelleen.
Juhannus :D Oon kuninkaallinen, en syö itse.
Juhannus, Maria ja Bella-koiruus <3 (ja mun kuvaustaidot!)
Sunny Beach '09 jälkeen olin lievästi rusehtunut. Verratkaa siskooni.
Kesää odotellessa...

4 kommenttia: