perjantai 28. tammikuuta 2011

Take me in your arms and bring me closer

Oho mihis tää päivä katoskaan? Söin helmipuuroa, katoin leffaa ja vähän olin koneella ja kello on jo ton verra. Hupsii. Katon tässä samalla muuten Johanna Tukiaisen haastatteluu Maria!:ssa :DD  ("Johanna onks sulla pikkuhousuja?" "No en vastaa siihenkään..", "Ni, onks tää häät nyt vaan joku mediatemppu?" "No siis mun ei tartte tehdä mitään mediatemppuja, koska mä oon niin tunnettu joka tapauksessa?") Suosittelen kattoo ton haastattelupätkän.. Go tuksu..

Tässä on vähän kuvia päivän varrelta :)

Lakkasin nää koulussa nopeesti.
Ja sitte jatkoin niihin kotona tollaset kukat/perhoset/läjät :D Eka kerta ku teen jotai tollasta kuvioo kyntee, forgive me :D

Toi valo saa mun ylähuulen näyttämään tosi Botoxiselta. Ja tykkäättekö mun sydänpöksyistä?
Saatoin myös saada ikuiset traumat Tuksun ja Arton suuteloista..
Heippa!

5 kommenttia:

  1. mikä kamera sul on ?? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti Alina! Ja mulla on ihan perus Canon Digital Ixus 90 IS :)

    VastaaPoista
  3. Ne näyttää kivoilta, kynnet meinaan :)

    VastaaPoista
  4. Kiitti! Eka kerta ku kokeilin mitää tehä, ni näyttää vähä epämääräsiltä kasoilta vaan :D

    VastaaPoista