maanantai 17. tammikuuta 2011

Sunny Beach '09

Nyt tulee tämmönen vähän kaukasempi matka, mut aattelin nyt tehä tästäkin postauksen. Huomenna teen sitte Sunny Beach '10 postauksen :)

Hotellin poolilta :)
 Olin tuolla Bulgariassa tollon ekaa kertaa. Oltiin äitin kanssa kahestaan ja sellasessa hotellissa kun Olimp (joissain paikoissa luki Olymp). Hotelli oli ihan perus ok, ihan rannan tuntumassa. Erilaisia ravintoloja ja kauppoja oli kans ihan lähellä, sitä rantakatua pitkin vaan kun käveli.

Banana Split <3

Tossa ylemmässä kuvassa oon siinä Mustanmeren rannassa. Tona päivänä käveltiin tota rannan reunaa läpi nudistirannan ja kaiken muun kautta Nessebarin viereen, joka muuten näkyy tossa ylemmässä kuvassa tuolla ihan takana kaukana vasemmalla :D Että ei ollu pitkä matka sinne vanhaan kaupunkiinkaan, kesti joku tunnin. Yhtenä toisena päivänä käytiin Nessebarissa myös, mutta mentiin semmosella pikkujunalla.

Taiteellista..
Musta aivan ihana kuva, äiti otti kun olin ratsastamassa :)

Dodi ja sitten kuten näkyy, kävin siellä kanssa ratsastamassa. Toi oli ihan alkukesää, niin noilla ei oikeesti ollu tallit auennu vielä, mutta jotenkin äiti sai hommattua mulle tollasen kierroksen :D Oli kiva lähtee kahen ulkomaalasen miehen mukana tonne pusikoihin ratsastamaan... Toi meiän reitti kesti joku olisko ollu 3h, ja äiti joutu istua sen ajan yhen puun alla surkeella pikku tuolilla kaukana kaikesta :D

<3

Ratsastuksen jälkeen joku mies tarjoutu viemään meiät sellaselle näkötornille. Sieltä näki kivasti koko Sunny Beachin! Tässä kuvassa ei oo kyllä Nessebaria.



Noi kaks ylempää kuvaa on sitte sieltä Nessebarista. En ois jaksanu yhtään kierrellä siellä kuumuuden takia, mutta äitiä seuraten sitte hikoilin kun pikku possu ja tallustelin perässä.. Mut oli se kyllä sen arvosta sitte :)

Just lähössä kotiiiin :( Kaverina Kennie.

Sofia, minä & Håkan :)
 Noi ylemmät kuvat on vikalta illalta, ku vietin sitä noiden mun ruotsalaisten tuttavuuksien kanssa. Äiti meni aina niin aikasin nukkuu tolla reissulla, että menin sitten lähes joka ilta meijän hotellin poolibaariin viettää aikaa ruotsalaisten kanssa :) Niitä oli tosi paljon siellä työskentelemässä, ja oli kyllä tosi kivojakin!

On kuulkaas hieno kuva tämä.
Ja niin siinä sitten kävi, että Sunny Beach vei mun sydämen. Seuraavana vuonna kävin uusiksi, ja tänä vuonna pakko päästä! Varsinkin nyt ku oon täydellisessä iässä vielä bilettämään! Tuolla meinaan on siihen vähän liikaakin mahdollisuuksia :D Mutta niin, nuorisolle ehkä vähän kivempi paikka. I love <3

2 kommenttia: