lauantai 15. tammikuuta 2011

Wanhat '10

Heips!
Nyt kun mulla ei oo kameraa nii kirjotan mun viime vuoden Wanhojen tansseista. Siitä on nyt jo melkeen vuosi, ne oli siis 18.-19.2.2010. En meinannu alkuun päästä niihin, ku mulla ei ollu paria. Sain kuitenki yhen sillosen ykkösen pariksi, onneks :) Oli tosi mahtava kokemus!


Tossa ylempänä on pari kuvaa mun hiuksista. Mun kummitäti laitto ne, se opiskelee kampaajaks just. Me värjättii vähän ennen wanhoja mun hiukset kans ja ne meni vähän pilalle, ku niistä tuli alkuu ihan valkoset :D Saatii ne lopulta kuitenki iha siedettäviks.. Noiden tanssien välisen yön nukuin semmone hiusverkko päässä sohvalla, sillee et pää roikku osittain poissa sohvalta :DD Hirveetä säätöä, mut pysy ainaki hiukset hyvinä kumpinaki päivinä...


Wanhojen illallinen oli kanssa ihan kiva, mulla ei kyl oo sieltä mitään kuvia. Ruoka ois ollu varmaa ihan hyvää, mut satun olemaan lievästi nirso kaikelle... :D Kyllä mä siellä jotain leipää mutustin.

Vähän heilahtanu, mut meiän oman tanssin alku :D

Toi mun mekko näyttää melkeen joka kuvassa enemmän sinertävältä, vaikka se on oikeesti enemmän liila. Se vähän vaihteli liilan ja sinisen välillä eri valaistuksissa, mutta tykkäsin ite siitä ainaki!

Jatkoilta, Merin kanssa :)

Tässä toisessa jatkokuvassa näätte osittain mun jatkomekon, joka on Ginasta. Toi laukku on Friis&Companyn. Ja kaikenlisäks näätte mun sexyt dancemovet! :DD Huhhu..

Tähän on hyvä lopettaa,
Heippa!

4 kommenttia: