torstai 27. tammikuuta 2011

You're f*ckin' perfect to me

Aloha everyone!
Tänään oli itse asiassa kiva päivä! Mulla oli kasista neljään, tai okei saatoin ehkä taas lintsata kesken päivän pari tuntia, mut ei se mitään :D Koulun jälkeen lähettiin Kean ja Marian kanssa heti uimaan Espoon keskukseen, ja en kyllä muistanu miten kiva fiilis tulee ku on uinu! Vois pyytää mammaa ostaa sellasen uintikortin :)

Tänään en oikeestaan kerenny ottaa mitään kuvia, ja mulla oli ihan tylsä asukin; perus farkut+paita :D Laitan tähän pari kuitenki baarikuvaa, ettei tuu ihan tylsä postaus :D

Linda, Linda(serkku) ja minä Butterflyssa :D Määä myös ekaa kertaa baarissa :D
Linda-serkku ja minä Tigerissa :D
Maria ja minä Tigerissa :)
Mä meen tästä kloorivedestä kärsineine hiuksineni suihkuun ja teen sitten vikan ranskan esseen. Vielä biisiä perään, ja se on moro ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti