tiistai 25. tammikuuta 2011

I'm searching the missing part of my heart

Tänään oon ollut hyvin väsynyt ja olen edelleen. Tein tossa vaihteeks kielten esseitä hetki sitten. En jaksa edes mennä huomenna kouluuuuun. En oo tänään ottanu kuvia myöskään, mut huomisen "vapaapäivän" aikana voisin vähän napsia viimeinki.

Mulla tuli kanssa kauhee ikävä mun vanhoja hiuksia. Leikkasin siis ite tossa viime vuoden lopulla otsiksen (WHYYYYY??!) ja nyt kaipailen sitä vanhaa lookkia takas :c Laitan parit kuvat mun kivasta tukasta tähän.



Vi hörs imorgon!

2 kommenttia:

  1. Noi vanhat hiukset näyttää kyllä kivoilta mutta mun mielestä sulle sopis paremmin vähän tummemmat hiukset kun noi nykyset. En siis tarkota mitään kunnon tummia vaan että semmoset tumman vaaleet.

    VastaaPoista
  2. Jep, oonki just tässä alkanu aina vähän tummemmaks värjäilee :) Mulla on vaan noi latvat joihin ei tartu sen uberblondauksen jälkeen enää mikään väri oikeestaan, ni pitäs se kasvattaa pois! :D

    VastaaPoista