keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Listen to you. Desperately asking me if you sounded desperate?

Hellouu :)

En jaksanu tänään tehä sellasta vanhaa postausta, oon vaan löysäilly kotona. Menin kouluun vasta 11 kuuntelemaan sellasta hakuinfoa yliopistoihin sun muihin, jonka jälkeen kävin syömässä ja kirjotin about 3h ruotsin kirjotuskilpailuun :D Kieli oli ihan hyvää mun mielestä, mut sisältö oli niin täyttä... Mut ihan kivaa harjotusta yo-kirjotuksiin.


Huomatkaa joulukalenteri kaapin ovessa.
Kiertelin koulun jälkeen parit kaupat ja ostin siskolle farkkuleggarit. Se asuu kyllä Tampereella, että taidanpas ite käyttää niitä nyt alkuun :D Kävin ostaa myös vähän herkkuja mun löllö-iltaa varten.
Kiiwiä, suklaakeksejä ja suklaapallerojugurtteja <3
Mun pieni leffapesä :D
<33333333333333333333333
Katoin pitkästä aikaa The Ugly Truth:n, joka on vaan niiiiiiiiin loistava. Tää on ollu yks mun lempileffoista jo siitä kun se ilmesty. Mahtavat näyttelijät, ihana juoni ja älyttömän hauska! :D Ja oon edelleen rakastunu Gerard Butleriin. Täy-del-li-nen. Ah. <3
Kattokaa nyt sitä. Ihan oikeesti. <3
Huomiseen!

2 kommenttia: