tiistai 18. tammikuuta 2011

Sunny Beach '10

Noniin sitten tää viime vuoden Bulgarian reissu! En oo jaksanu kysellä lupia ihmisten naamojen laittamiseen tänne blogiin, niin tää keskittyy pääosin mun omaan pärstään :D


Oltiin hotelli Izola Paradisessa, ja meillä oli all inclusive ;) Eli siihen kuulu aamupalat, välipalat, lounaat, iltapalat, juomat.. :D Kaikkea, kuntosalejaki tais olla mutten käyny. Oli vähän parempi hotelli kun sillo '09.
Posetusta hotellihuoneessa.

Tällä reissulla oli mun veljen ja sen kaverin kanssa, jotka on tossa ylempänä. Vähän lepoa iltaa varten.. :D

Lisää posetusta.


Tää reissu perustu enemmänki biletykselle, joten ei tullu oteltua mitään maisemakuvia :D Rakastan tollasia rantabaareja.

RUSKETUS takas thanks!

Heti kun oltiin lentokoneelta matkalla hotellille, niin tutustuttiin noihin Ninaan ja Jessiin :) Mäki sain vähän tyttö- ja shoppailuseuraa! Ja vaikka ne olikin vanhempia kun mä, niin ei sitä oikeestaan huomannu ollenkaan. Tosi kivaa oli, että tutustuttiin :)


5 l Sex on the beach :D
Tän postauksen perusteella vois kuvitella että oon kamala juoppo, mutta ei, en oo :D Tää viikko nyt vähän meni eri merkeissä, kun mun elämä normaalisti.


RUSKETUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS!!!!!!!!!!!!

Kokeiltiin tollasta ihme härpäkettä, mikä pongautti meiät korkeelle ilmaan. Oli aikas hauska :D

Dii ja sitten tutustuttiin kanssa 3 muuhun suomalaiseen, ja loppuloma menikin oikeestaan siinä, että me 8 suomalaista hengailtiin yhessä. Oli ihan sairaaaan hauskaa :) Ainoo mikä ei oikeestaan ollu niin kiva juttu oli että parina vikana päivänä sähköt katkoili, ja lopulta vika ilta ja aamu jouduttii elellä ilman sähköä = ei rahaa automaateista, ravintoloissa jääkaapit jne ei toiminu, vessa ei toiminu... Hehhe.. Oli menny siis koko Bulgariasta sähköt. Se oli aika jännää :D


Tähän loppuun sellanen "minä selvinpäin" -kuva. Oon vaan niin kuuma, noi hiuksetki, näyttää ku oisin tullu joltai pikasilta vessasta. :DD Ei mulla muuta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti