tiistai 1. helmikuuta 2011

On niin herttaista että, se kuvottaa

Heipshuips!
Tänään oli ranskan koe, joka ei tolla lukemismäärällä kyllä sekään menny hyvin :D Vitsi oon kyllä ahkera. Kattelin sieltä luokan ikkunasta aurinkoista säätä ja kelasin että lol en jaksa :DD
Tepastelin sitten kotiin ja en oo kyllä tehny yhtään mitään. Voisin vielä nukkuu joku tunnin ennen ratsastustuntii.. Hih :)
Viisaimman näköinen olio, mitä tulette ikinä näkemään!
Tänään en oo aatellu tehä ratsastuksen jälkeen yhtään mitään. Paitsi ehkä leffoja kattelen. Pitäshän mun lukee ehkä preleihin, mut oon liian katkera siitä, että joudun heräämään huomenna ajoissa hakemaan mun äikän prelin, ni en tee kyllä yhtään mitään! :D


Näin paljon panostin ranskankoe-asuun :D
Hei ootteko tekin huomannu että noi h&m:n ihme kiemurapannat hajoo ihan heti? Mullon ollu tollasia varmaa miljoona ja kaikki on hajonnu.
Ja toiseks onks kellään semmosta kun "en saa koskaan aikaseks laitettua mitään tavaroita paikoilleen ja oon todella ällöttävä kun mulla on esim pari päivää vanhat banaaninkuoret pöydällä" -ongelmaa? Mulla nimittäin on.

Näin asuvat hienot neidit.
Päivälliseni. Luksusta.
Kuinka houkuttelevan näköinen kalakasa :)
Heissulivei!

5 kommenttia:

  1. kohtalosisar, mun huone näyttää aina just tolta. :D en vaan jaksa. oon myös niin leidi että heittelen esim. karkkipaperit ym. roskat suoraan lattialle koska täällä on muutenki niin sotkusta ja "siivoon ne kyllä kohta".. yeah right.

    VastaaPoista
  2. Ollaan niin samixia Meme hyvä :D Löysin just myös mädän kiiwin mun lattialta <3

    VastaaPoista
  3. Munki huone näyttää AINA tolta !!! :::D HAHA. Ja ne banaaninkuoret on toosi tuttu juttu ;)
    Si kaikenlaista muuta kivaa. Hyi! Sen takii vihaan niit isoja siivouspäiviä ja lykkään niitä aina 8)

    VastaaPoista
  4. Weinau - Jep! sama juttu! :D
    Mikaela - Kiittos! :)

    VastaaPoista