keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Syväjäätymys värjäystä

Tänään oli melko jännä päivä. Käytiin ranskan kuuntelun jälkeen ostaa Marian kanssa Biltemasta spray-väriä mun penkkarihaalariin, sitten Kea ja Katja tuli meille ja mentiin metsään värjäämään noita. Meinattiin kaikki kuolla kylmyyteen sinne ja lopulta mun väri loppu kesken ja minä ja Kea lähettiin mun kodin kautta takas Biltemaan. Tajusin siinä sitte jättäneeni avaimet (+kännykät) himaan ja jouduttiin jo ton tunnin parin värjäyksen jälkeen jäämään vielä ulos :)))) Eihän meillä ees ollu kylmä.. Jätettiin noi rievut tohon pihaan ja mentiin Martinsillan ostoskeskuksee istumaan ja mussuttaa munkkia :D Jumaliste tota ilmaa..
Mun piti olla banaani ja kirjottaa mun rintaan Chiquita, mutta ku värjäsin mustalla värillä noita kirjaimia ni ne valu vähän joka paikkaan ja nyt se näyttää enemmänki että mulla ois jotku rintakarvat tai jotain vastaavaa.. Elikkäs oon nyt keltanen olio mustalla rinnalla! Ihan oli tarkotuskin :D No sama se, tuskin niitä kukaan kuitenkaa kauheesti sieltä rekasta näkee :)
Meinattiin kaatua vain noin tsiljoona kertaa :D



"Hei tää mun väri loppuu!!"
Suuri lumihanki ja pieni Maria :DD
Katjuska :)
Mä en nyt oikeen tiiä mihin aattelin ton märän haalarin tunkee yöks ja miten sais korjailtuu sitä vähän että se näyttäis ees joltakin :D Kattoo mitä keksin.. Huomenna abeilla on jo kasilta aamupala, sitte abishow ja joskus about 10 maissa joudutaan jäätyy sinne rekan kyytiin..
Heippa! (:

5 kommenttia:

  1. mäkin koitin jonkin maalata mun haalaria niin että olisin pupu/ tai vastaava, mutta ei näytä kyllä ollenkaan siltä miltä piti! Näytti paremmalta mun päässä :D

    VastaaPoista
  2. Musta jooootenkin tuntuu että tota epäonnistumista on vähän ilmassa noiden haalareiden suhteen.. :D Mä ja Aleksi lähettiin yhen jälkeen ostamaan värejä ja haalareita jne, oltiin liikkeellä autolla joten ei kauaa kestäny, ja valmistuttiin tässä ihan äskettäin. (:: Ja tosiaan lopputulos on hemaiseva.

    VastaaPoista
  3. Se oli aika mielenkiintosta säätöö mut hauskaaaaaa =D huomenna oot sitte rintakarvainen banaani <3 mut sehä oli tarkotuski :D muahhhahaaaaa!
    Ja btw oon Katja mut en jaksa kirjautuu sisää :D

    VastaaPoista
  4. oi kiva blogi :)!!

    käythän:http://vt-chance.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Joo pikku epäonnistumisia, mutta näillä mennään! :D Korjailin mun haalaria mustalla niin, ettei se näytä nyt miltään :DD
    Ja Katja jep oli hauskaaa, saa muut nauraa sitte huomenna! :D
    VT - Kiitos! :)

    VastaaPoista