keskiviikko 23. helmikuuta 2011

N&T:n häät

Dodiin nyt tulee viimein tää hääpostaus :) Tultiin aamulla siis Turkuun hotelli Scandic Plazaan ja valmistauduttiin siellä.
Meil oli semmonen "kaksosanen" huone, ton seinän takana oli toinen sänky jne.
Tuolla lilluttiin vielä pari tuntia ennen häitä :D
Mun varasänky.. :D
 Turun Linnan kirkossa oli vihkiminen, mutta mulla on nyt sieltä vaan lampusta kuva kun en viitti hääparista tai muista laittaa kuvia :)
 Kirkosta siirryttiin yhelle vanhalle tilalle (Taattisten tila oisko ollu) ja siellä oltiinki loppuaika, kunnes 2 aikaan tuli bussi takas Turun keskustaan. Toi oli tosi mukava toi tila, vaikka välillä meinas olla vähän viilee..
Oon taas niin hemaiseva :D
Veikka <3
Hääpari ja N:n isä on kaikki poliiseja, ja sitten niillä oli poliisikavereita siellä ni oli vähän poliiseja siellä.. :D Ne saapukin tollasella kivalla autolla:

Siellä tilalla oli kiva tollanen katto, mistä roikku verkkoja.
Illan aikana myös mun sisko kerkes polttaa sen hiukset kynttilässä, onneks ei käyny mitään vakavaa..
Mun tosi runsas ja monipuolinen ruoka (en onneks oo nirso..)
Tää oli tää runsaasti juovien pöytä.. :D No ei.
Sitten onki jo pari kuvaa seuraavasta aamusta, lakkasin kynnet ja ottelin muutamia kuvia :D
Eiköhän tää riitä :) Oli kivat ja tunnelmalliset häät! Ja oli ihana päästä tälläytymään kunnolla hehee..
Heippa!

2 kommenttia: