maanantai 28. helmikuuta 2011

Let the rain wash away all the pain of yesterday

Tänään on ollu niiiin lazy day että huhhu. Tai no mitä nyt tein tota ruotsii niin kauan, että meni hermot :D Viel 7 sivuu jäljellä tehtäviä eikä vois vähempää kiinnostaa.. ainii ja ne esseet.. Nää pari photoa kuvaa mun päivää aika loistavasti, lisäyksenä vielä hemmetisti ruokaa+datausta :)
Tossa on jo about 3 konseptia tehtyjä tehtäviä, en kykene enää :D
Näitä vaan löytyy mun lattialta..
Ainiiiin Kea sai mut tajuamaan, että mulla on synttärit ens viikolla! Eiiii! En mä oo yhtään valmistautunu vielä siirtymään pois tästä ikävuodesta! Apua. Mun pitää alottaa henkinen valmistautuminen. Hui! :D
Little Ada :D Oisinkohan 16v.? Pelottava sammakko!
Mun sisko ehdotti muuten, että tekisin sitte mun synttäripäivänä sellasen postauksen jossa on vanhoja kuvia musta ja sitten nykypäivään! En tiiä uskallanko, mut kaipa mä voisin... ;D Ja jos en synttäripäivänä kerkee ni vaikka seuraavana päivänä :)
Huomenna joudun palaamaan taas hetkeksi koulunpenkille, niin aattelin mennä piakkoin nukkumaan. Öitä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti