torstai 10. helmikuuta 2011

Dress me

Noniin! Elikkä niinku sanoin viime postauksessa, niin mun serkun häät on nyt viikonloppuna :) Aattelin näyttää teille mitä oon aatellu laittaa päälleni! :)
Kukkamekko BikBok, Kengät ja panta H&M, ps. huomaatteko, opin tekee kollaaseja! :D
Tässä mekossa on vähän niinku kaks helmaa :)
Sitte oon miettiny miten laittaisin hiukset, tossa ekassa kuvakollaasissa näkyy vähän miten haluisin niitä. En oo vielä varma laitanko tota pantaa, en välttämättä jos onnistun laittaa mun hiukset niinku haluisin :) Haluisin siis silleen takaata jännästi kiinni osan hiuksista, ja sitte tollee kiharalle taakse :)
Mitä mieltä ootte, eiks toi asu ja hiusvalinta ois ihan hyvä häihin? :)

Jos joku muuten osaa neuvoa mua ton uuden bannerin kanssa, ni oisin kiitollinen jos joku osais kertoo miten tota tekstiä saa liikutettua, ettei se ois tossa mun naaman päällä :D Kiitti jo etukäteen :)

5 kommenttia:

  1. tuo olisi ihana asu! : )

    VastaaPoista
  2. onko noi sun hiukset kuvassa??

    VastaaPoista
  3. Oho hupsis, oon unohtanu mainita että otin ton kuvan jostain googlen syövereistä! :) Ei siis ole, otin sen vaan malliksi. :)

    VastaaPoista
  4. Ihana <3 häissä nähää!! =)

    VastaaPoista