sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Pictures

Oon nyt aika monien blogeissa nähny tätä kuvajuddua, nii päätin mäki sitte laitella tänne kuvia :) Täähän pitäs tehä silleen 30 päivän ajan, mutta pläjäytän kaikki nyt tänne samaan aikaan :D Ei kestäny tehä ku joku yli 3h... :D Nää kuvat on kaikki ihan erikokosia, koittakaa kestää :D

day 1. your facebook profile photo

day 2. a photo of yourself a year ago

day 3. a photo that makes you happy
Parhaat ystävät ja kesä <3
day 4. a photo of the last place you went on holiday
Sunny Beach, ei ollu parempia maisemakuvia :D
 day 5. a photo of you

day 6. a photo that makes you laugh
Käristynyt Ina Kreetalla :DD
 day 7. a photo of someone you love
Mami<3
 day 8. a photo of your favourite band/musician
Keri Hilson, ei mulla oo mitään ihan lempparia, tykkään monista! :)
 day 9. a photo of your family
Äiti, isoveli, isosisko, minä ja "velipuoli" :) Tästä puuttuu vaikka ketä, kun mulla on aika iso perhe :D
 day 10. a photo of you as "a baby"

day 11. a photo of your favourite film(s)

P.S. I love you
 day 12. a photo of you
Lievästi oon pelottavan näkönen, mutta toi oon aika perusminä :D
 day 13. a photo of your best friend(s)
Kea ja Maria <3
 day 14. a photo of one of your favourite family members
Ina <3
 En osannu valita Inan ja Henrin välillä, niin laitoin kuvat molemmista <3
Henri <3
 day 15. a photo of you and someone you love
Katoin, että tossa oli "a photo of someone you love", joten en nyt valitettavasti oo mukana tässä kuvassa :D Mutta Maria <3
 day 16. a photo of you at the last party you went to
Black&White-party, enpä oo ton jälkeen käyny juhlimassa kun enimmäkseen kavereilla:)
 day 17. a drunk photo of you
Söpöä!
 day 18. a photo of one of your classes
Ei ollu koneella kuvia koko luokasta, mutta tossa ysin luokkaretkeltä kuva :)
 day 19. a photo of you on a school trip
Sverige <3
 day 20. a photo of something you enjoy doing
Ratsastusta :) Ammu-poni <3
 day 21. a photo of you standing up
Seison yhellä jalalla, saa luvan kelvata :D
 day 22. a photo of your town
En löytäny kivoja kuvia Espoosta, tässä on Haukilahden ranta :D
 day 23. a photo of your friend as a baby
Isin entinen kissa Väinö, lepää rauhassa pieni <3
 day 24. a photo of you that your hair looks nice in

day 25. a photo of a night you loved

Oltiin Ninan kanssa vähän Kuopion yöelämässä :)
 day 26. a photo of your favorite weekend
En tiiä mitkä mun kuvista on viikonloppuna otettu, ni tässä yks mun mun lemppari viikoista :)
 day 27. a photo of last summer

day 28. a photo of what you ate today


day 29. a photo of someone you find attractive
Luke Pasqualino, mmm <3
 day 30. a photo of you when you were happy
Dolly <3

9 kommenttia:

  1. Oi tää on ihana Adasein! :) <3

    VastaaPoista
  2. Maria - Hihi, sä oot ihana <3
    Ja Luke on myös aika söpis <3

    VastaaPoista
  3. ei saa nauraa mun palaneelle nahalle ! :DD

    VastaaPoista
  4. Sulle sopiin hyvin tummat hiukset :)

    VastaaPoista
  5. Ina - Muahahahhaa <3
    Anonyymi - Kiitti! :)
    Kea - You are <3

    VastaaPoista
  6. Vähänkö oot paljon ulkomailla ! :o :)

    VastaaPoista
  7. No emmä kamalan paljoa, yleensä kesällä aina kerran! Ei rahat riitä :D :)

    VastaaPoista