tiistai 8. helmikuuta 2011

My love for you is so big

Moikka!
En nyt tänää jaksa tehä mitään kunnon postausta, kun en oo otellu ees mitään kuvia. Tänään oli aamulla psykan preli, joka meni ihan ok, emmä siitä hyvää tuu saamaan mut läpi ainaki :D Sitten oon ollu vaan Marian ja Kean kanssa, ja kattonu mm. Mean Girls 2, aika perus tommone teinileffa, mut ihan kiva :) Tässä hetki sitte urheilin taas ja kävin suihkussa, vois yrittää mennä nukkuu suht ajoissa tänään. Huomenna on koulussa vaan kokeiden palautuksia. Se on niinku vikavika koulupäivä, sitte enää penkkarit ja kirjotukset, jeee! :)
Päätin tässä just muuten, että haluun mun ylioppilasjuhliin mennessä takas ees vähän vaaleemmat hiukset. En viihdy yhtään näissä ruskeissa, vaikka ne on välillä ihan kivatkin. Eipäs mulla muuta tänään, voin yrittää huomenna olla vähän ahkerampi tän blogin suhteen :D Ja edelleenki jos tulee jotain postausehdotusta, nii kommenttia vaan!
Heippa!

4 kommenttia:

  1. haluan niin nähä ton leffan:)

    VastaaPoista
  2. Jep, ihan hyvä oli! Pakkohan se oli kattoa Mean Girlssin jälkeen ;)

    VastaaPoista
  3. Hei:)Vuokrasitteko leffan jostain vai miten katsoitte?kun ei löydy ainakaan filmtownin tai makuunin valikoimasta nettisivujen mukaan:(

    VastaaPoista
  4. Joo ei sitä kai vielä löydy, mä oon tämmönen rikollinen niin latasin netistä ittelleni :D

    VastaaPoista