tiistai 1. helmikuuta 2011

I wanna be that thing for you

Vielä nopsa iltapostaus. Ratsastuksen jälkeen tuli taas into urheilla ja päätin yrittää taas nyt sellasta "herkut pois ja urheilu peliin" -kautta (joka luultavasti loppuu heti huomenna kun meen ostamaan jotain herkkua). Mun pisin karkkilakko on kyllä yli 3kk et ehkä mä voisin kyetä ees hetkeksi.. Eipäs mulla oikeen oo muuta kerrottavaa nyt :D
Mun lemppari yökkäri :) I<3Stockholm
Terveellinen iltapala! kyllää
Mä luulin jo mun vatsalihasten olleen menetettyjä tapauksia, mutta mä näen ne pitkästä aikaa APUAAAAAA :D Mut reidet ja peppu on kyllä vähän lähteny käsistä niiden kaikkien syötyjen pizzojen takia, että vähän treeniä kaivataan, lumet pois thanks, en tykkää juosta lumessa :D
Mutta mä voisin mennä nukkumaan, joku vois muistutella mua huomenna että urheilua ja terveellistä ruokaa tarvitaan :D
Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti