lauantai 26. helmikuuta 2011

So watch me going again, make you love me

Heiiii mä en osaaaa :D Oon maailman avuttomin nähtävästi noiden photobucketien sun muiden kanssa ja en tiiä mitä mä teeeen :D Ku saan sinne kuvia joo, ja tänki kuvan nyt sain tänne mut miten saan monta kuvaa samaan postaukseen? Oon ihan pihalla :D Osaako joku auttaa?
Photobucket
Minä ja Maria Herkussa eilen :D Kuva inthecitystä.
Tää kuvaki on nyt ihan tyhmän kokonen ja mun pitäs varmaa muokkaa tätä mun sivuu jotenki et saisin isompia kuvia mahtuu tänne ilman et ne menee noiden sivutekstien päälle.. :D Oon taitava.

4 kommenttia:

  1. Ada Ada.. :D Saat monta kuvaa ihan samalla tavalla ku laittasit monta kuvaa omalta koneelta. Siinä työkalurivillä blogitekstiä kirjottaessa on Linkki -tekstin oikeella puolella se valokuva, klikkaat siitä ja vasemmalta valitset URL-osoitteesta. Liität osoitteen ja hyväksyt, ja sit vaan teet saman uudestaan niin monta kertaa ku vaan haluut laittaa uusia kuvia. Tajuutko? :D Ja kuvat voit ladata esim. Photobucketiin tai sit Tinypiciin.

    Ja Photobucket toimii siis ihan vaan niin, että teet sinne tunnuksen, lataat haluamas kuvas ja sitte klikkailet kuvia ja otat niiden osoitteet (jos käytät Mozillaa niin vaikka hiiren oikeenpuoleisesta nappulasta painat Kopioi kuvan osoite).

    Tajuutko jotain? :D

    VastaaPoista
  2. Oi Meme kiitos! :DD<3 Mulle pitää nähtävästi selittää nää netin salat ihan pikku yksityiskohtia myöten.. Oon niin sisäisesti edelleen blondi :D

    VastaaPoista
  3. Oi mistä paitas on? :) Ihana

    VastaaPoista
  4. Se oli tossa viime kesänä Lindexiltä! Kiitti! :)

    VastaaPoista