perjantai 11. helmikuuta 2011

I'm so perfect, I'm so pretty, isn't that what you said?

Mulla on tylsää nii kelasin tehä postauksen tuotteista mitä käytän tällä hetkellä mun hiuksiin :) Mun hiukset on siis ihan kuivat käppyrät, nii yritän käyttää aina kaikkia kosteuttavia ja korjaavia aineita.
Tigin Headshot, kosteuttavaa ja korjaavaa. Mun hiuksille ollu ehkä kaikkein parasta, mitä oon tähän mennessä kokeillu. Tuoksu ei ihan lempparia oo, vaikka monet tykkää.
Tigin Superstar, lemppari heti noiden ylempien jälkeen, tuuheuttava kai. Näiden tuoksu on ehkä maailman ihanin <3
Cutrinin hoitomaski värjätyille hiuksille. En oo erityisemmin huomannu tän toimivan ainakaan mun hiuksiin, pitäis löytää joku parempi.
Matthew James Res.Q, ja pari BC: n hiuksiin jätettävää hoitosuihketta. Keskimmäinen (kosteuttava<3) on paras ainakin mulle.
Tigin Masterpiece -lakka ja L'orealin HotStraight lämpösuoja tai joku :D Lakkaa käytän enimmäkseen jos laitan jonku kampauksen, en usein siis.
Sitte tällasia mitä käytän tosi harvoin. Itse asiassa keskimmäistä en oo ees kokeillu. Nivean Volume Sensation ällögeelimäinen juttu, Tigin Superstar joku tuuheuttava(?)suihke ja Tigin Headrush kiiltosuihke.

4 kommenttia:

  1. miten meni kirjoitukset? oliko vaikeat? mielestäni jollain tavalla vähän hankalakin, varsinkin viimeinen tehtävä

    VastaaPoista
  2. Joo, mun mielestä oli aika vaikee. Vikaa tehtävää en ees alkanu yrittää, kun en tajunnu :D Tajusin kanssa, että tein 1 tehtävän väärin.. Loistavat pisteet siis tulossa! Jotenki mikää noista ei ollu mun osaamisalueella, ei ollu ees yhtäkään runoanalyysiä tai vastaavaa..

    VastaaPoista
  3. Oaaa Tigin jutut on ihania ! Ainiin, tuli mieleen että kun jossain kyselit miten tosta sun headerista sais tekstin pois sun nassun päältä, niin ite ehkä tekisin silleen, että kirjottaisin ton otsikon mukaan tohon kuvaan ja asettaisin sit kuvan näkymään otsikon ja kuvauksen tilalla. (:

    VastaaPoista
  4. Niiiin on! Mut öö joo en tajunnu :DDD Saat joskus luvan selittää mulle enemmän, oon niin avuton :D

    VastaaPoista