sunnuntai 27. helmikuuta 2011

En odota yllätystä, en pidätä hengitystä

Moii!
En oo pitkään aikaan tehny mitään kunnon postausta, nii tässä tulis vähän kaikkea tältä päivältä. Tänään aamupäivällä siivosin TAAS mun huonetta, en tajuu miten saan sen koko ajan ihan hirveeks sikolätiksi. Sain mun viereisestä huoneesta vähän lisää vaatetilaa, niin vein sinne vähän vaatteita ja sain viimeinki kengille oman paikkansa! Jee! Sitten Kea tuli meille, tarkotuksena lähtee Lippulaivalle kauppaan, jonne Maria sitten tulis kans :) Tajuttiin Kean kanssa, että meillä on joku vartti aikaa keretä bussiin, joten meikkasin ehkä 10min ja juostiin ilman takkeja pysäkille ja tottakai myöhästyttiin siitä <3 Kauppaan päästyämme ostettiin sitten Kealle hiusvärit ja _vähän_ irtokarkkeja.. Luvassa oli siis hiustenvärjäystä, maailman paras seura ja herkuttelua !
Vain vähän, pitää kattoo linjoja hei.. :D
nom nom nom
Kean ilme ennen värjäystä: "vittu mitä mä oon menos tekemään.."
En omista kulmakarvoja...
Kean hiukset at first.
Ois ollu kiva jättää tollee tumma tyvi ja vaaleet latvat! Sooo hot!
Ja lopputulos! JUST täydellinen!
Minun pieni kaunis <3
Kolme musketööriä <3
Ex-blondiinit! Oh my...
Loppuun tämmönen kiva kuva, kun mun "isäpuoli" pääs yllättämään meiän kuvaus-sessiot :D haha. Sen jalka on tuol taustal ;)
Oli ihan huippumahti päivä! Mä tästä jatkan juuston syömistä (syön aina liikaa sitä..) ja sinkkiveden juomista, huomen pitäs herää suht ajoissa, ku tajusin että ruotsin pari esseetä pitää palauttaa viimeistää kello 11 :DD Huhhu.
Ainii nyt on muuten isot kuvat! Kysymys teille: isot vai pienemmät kuvat? :o Musta nää isot on jotenki.. isoja... :DD
Heippa! <3

2 kommenttia:

  1. NAM! pitää lähtee itsekkin ostaa nyt karkkia :))) ja ehkä vähän pienmmät kuvat mutta ei liian pienet :D

    VastaaPoista
  2. Haha suosittelen ;D Joo laittelen varmaa noita vähän pienempiä mitä on aikasemminki ollu.. :)

    VastaaPoista