torstai 17. helmikuuta 2011

This feeling

Heya!
Tää päivä alko sillä, että heräsin kuudelta ja matkustin kasiks koululle. Siellä syötiin aamupalaa abien ja opettajien kesken, ja opet piti meillä kivan show'n :D Sitten mentiin kattomaan abi-show, joka oli sairaaaaan hauska! Mistä noita juttuja oikeen tulee.. :DD Sen jälkeen tuli mun elämän yks kivoimmista ja samalla kamalimmista kokemuksista; rekka-ajo. Oli ihan sairaan hauskaa siellä rekan kyydissä jne, mut jos eilen olin jäässä ulkona, ni olin ton rekan kyydissä 100000 kertaa enemmän jäässä. Teki mieli välillä itkee tai hypätä kyydistä pois tai jotain mut ihan hirveetä :D Ja silti niin kivaa... Mulla on vaan pari kuvaa, mut saan myöhemmin esim. Katjalta lissää :)
Nyt sentään taas veri kiertää koko ruumiissa, mutta väsyttää ihan hemmetisti. En oo vielä päättäny tekiskö helmipuuroa nyt ja menis sitte nukkumaan, vai toistepäin :D Illalla ois sitten tiedossa biletystä Dinissä abien ja muutamien opettajien voimin ;D
Näinkin kaunis mun asusta lopulta tuli :D Ei ihan banaani.
Puuroa vai unta? Hankala valinta..
Nyt on kyl kiva fiilis :) Katotaan jos kerkeen kirjotella tänne jotain vielä illemmalla!

2 kommenttia: