tiistai 29. maaliskuuta 2011

This is the sound of love

Heips! Tänään oli herätyskello soimassa jo 7:30, ja vähän ennen ysiä oltiin jo salilla. Mentiin sinne powerstep-tunnille ja voin sanoo, et meinasin kuolla sinne lattialle kesken tunnin :D Ihan sairaan tehokasta, tai sit mun kunto on ihan surkee! En niin tuu pääsemään tänään hepan selkään tallilla! Salin jälkeen käytiin saunassa ja suihkussa, sitte shoppailin yksikseni vähä aikaa. Löysin niin kohtalon tuoman paidan! Se oli alessa 7,47e ja katoin lompakosta, et mulla on tasan 7,45e kolikoina :D Olihan se pakko sitte ostaa!
Uusi paita, JC <3
Lindexissä ois ollu tälläset ihanat reisitaskufarkkuleggarit :D Ärsyttää ku mun ghettobooty ei oikee mahu noihi 34 kokosiin, ku ne on muuten ihan sopivat. Vois käydä joku päivä sovittaa niitä 36!
Huomenna taitaa olla vapaapäivä salilta, ettei mun tarvii tehä noin :D
Oon tosi väsy ollu nyt ton powerstepin jälkee (ei mikään ihme sinänsä) ja aattelin nyt vaikka kattoo ennen ratsastusta vielä leffan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti