lauantai 5. maaliskuuta 2011

Live like you don't plan to wake up

Dididii, eilen oli ihan sairaan hauska ilta :D Oltiin vaan mun veljellä, juotiin ja pidettiin hauskaa! Kunnes noi yhet sammu mun veljen sänkyyn ja mä jäin kattoo kun veli pelas kämppiksensä kaa fifaa :D Mult pitäs kyl juodessa kieltää tietokoneet ja kännykät, ei meinaan seuraa ikinä mitään hyvää jos mä juotuani oon asialla... Tässä on nyt pari niistä julkasukelposista kuvista, vaikka nääkin nyt on liian monen shotin ja drinkin jälkeen :D
Jhoo..
Oon nauranu tolle mun raahautumis-asennolle ikuisuuden :D
Min bror <3
I <3 us
Very pretty !
Joo aamupalaks tilattiin sitten vaihteeks pizzaa kotipizzasta...
...ja puolentoista tunnin odotuksen jälkeen pudotin sitten omani lattialle :))) Hyvä minä!
Nyt olis tarkotus kipasta suihkuun ja mennä takasin veljelle :D Sen kämppiksellä on tänään synttäripippalot, ni käväsen ainakin siellä ja kattoo mitä sitte :) Kivaa lauantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti