maanantai 21. maaliskuuta 2011

I've got nine lives like a kitty cat

Heipsan! Ruotsiki nyt over, enää ranska ens maanantaina wuuuuhuuu! En oikee osaa sanoo miten ruotsi meni, mut jos sitä L/E:tä ei tuu ni sitten ei tuu ja tulee suruinen mieli. Pääsin about 12 jo ja kävin vähän kaupoissa. Mariakin tuli sitte Libelle ja törmättiin sattumalta meiän vanhaan kaveriin! Oli ihan sika hassu nähä, mut onneks nyt ku lukioki alkaa olla ohi meillä kaikilla ni voi taas alkaa näkee enemmän :) Muttamutta, mulla ei oo tänää oikeen mitään suunnitelmia, aion olla kotona ja löysäillä. Ehkä teen illalla treenit. Ehkä..
Niin panostus-asu ettei mitään rajaa! Näytän joltain myyrältä.
Ostin mun siskolle (se valmistuu leipuriks juuurikin) tälläsia muotteja :)
Ina, mulle sit vähän tälläsiä ;)
Ostin ittelleni vähän palkintoa mun uurastuksesta, iiiiiihanan väriset <3 Makso vaa vitosen yhteensä!
Ja mun kuninkaalliset ruoat tälle päivälle. Namskis.
Ainii huomiseks on luvattu tosi "lämmintä" päivää, voi nousta jopa 5-8 asteeseen! Eiku bikinit esiin ja biitsille :D
Mä meen nyt loikoilee sängylle, kattoo vaikka leffaa. Ihanan rentoa <3 Heippa!

4 kommenttia:

  1. juu kato sit kesäl juhliin teen noilla jotain ;)Ja tehään noilla jo kun tuut tänne parin viikon päästä:D

    VastaaPoista
  2. ADA mä haluun ton sun hupparin! Miksen oo ikinä nähny sitä :oo

    VastaaPoista
  3. En oo käyttäny sitä, ostin sen Bulgariasta ja unohdin sen jälkeen :DD

    VastaaPoista