maanantai 28. maaliskuuta 2011

Salia ja zumbaa

Hjelou! Käytiin tänään siellä salilla Kean kanssa. Eka puol h meni ehkä vähän tutustumassa, mut about 1,5h treenailtiin salipuolella ja seittemältä mentiin 55min kestävälle zumbatunnille. Oon ennenki kotona zumbaillu, mut onhan se kivempaa ku on muitaki! Kivempi tunnelma. Nyt oon iha rättipoikkipuhkiväsyny. Tänään ois ollu kahet ohi on -pippalot onnelassa ja velvetissä, mut mä en nyt kykene :D Huomenna ois tarkotus mennä aamuysiltä alkavalle powerstep-tunnille, hihhuloida vähän salilla ja viideltä olis ratsastus. Jos en tätä menoa oo hyvässä kunnossa mun ylppäreissä, ni sit on kyllä jossain jotain mätää...
Häikäistykää tästä laadusta!
Tykkäättekö mun eloisista hiuksista sekä pesemättömistä silmämeikeistä ;) suihkunraikkaana, grrr!
Huomiseeen!

2 kommenttia:

  1. Etköhän sinä ole jo hyvässä kunnossa nyt?

    VastaaPoista
  2. No, ulkopuolisesti voi näyttää siltä, mutta mulla on esim kunto huonontunu tosi paljon viime kesästä! :s Ja voihan se kehokin paremmin kun urheilee säännöllisesti ja syö terveellisesti ;)

    VastaaPoista