tiistai 22. maaliskuuta 2011

Delicious

Huomenta! Tai oikeestaan päivää vaan, heräsin jo about 8 aikaa ihan pirteenä, mutta pakotin itteni nukkumaan vielä pari tuntia. Aurinko on menny näköjää nyt vähän pilveen, mut tossa hetki sitte se viel porotti ihan täysillä tänne sisää! Partsilla oli 17 astetta lämmintä! Mulla tuli niiiin kesäfiilis, kuuntelen tässä kesäbiisejä ja juon omatekemää jotain smoothien tapasta. Kesä kesä kesä kesä <3 Okei kevät ensin..

Tungin mun smoothieen:
  • 1dl maitoa
  • 1dl vanilja-jugurttia
  • 1 banaani
  • n. 1/1½dl pakastemansikoita
  • koristeeks 1 viinirypäle (aivan välttämätön)
Kattokaa nyt kuinka toi rypäle kruunaa ihan kaiken!!
Toi oli mun mielestä ihan sairaan hyvää! Kantsii kokeilla :)
Mä voisin kohta käydä lenkillä tai tehä pikkutreenit kotona, sit myöhemmin mulla on ratsastus. Ja hei, jos teillä on jotain postausehdotuksia niin otan mielellään vastaan nyt kun mulla on erittäin paljon vapaa-aikaa!
Heippa <3

8 kommenttia:

  1. Näyttääpi hyvältä! täytyy kokeilla :)

    VastaaPoista
  2. Meikkipostaus ja videopostaus!! :))

    VastaaPoista
  3. sellanen postaus sun lempilaukuista ja lempikoruista olisi kiva :)

    VastaaPoista
  4. Lisää kuvia sun "nuoruudesta" :D tai siis yläaste ajoista lähtien suunnillee :D

    VastaaPoista
  5. päivä sun kassa postaus

    VastaaPoista
  6. meikkipostaus videopostauksena

    VastaaPoista
  7. Kokeilin heti ohjettasi :)oli kyllä hyvää<3

    VastaaPoista
  8. Joo kantsii kokeilla tota, nam! Kiitti kaikista ehdotuksista, lisääki saa laittaa vielä ;D
    Ja oi vitsi kiva kun kokeilit! Sooo good <3

    VastaaPoista