torstai 10. maaliskuuta 2011

Abi"risteily"

Aattelin tässä tehä viimeinki postauksen meiän abi"risteilystä" vältelläkseni psykaan lukemista.. hrr.. Mut joo, meillähän ei mitään risteilyä ollu, vaan mentiin yheks yöks hotelliin Viroon :) Sinänsä ihan kiva. Lähettiin siis la-aamuna laivalla Viroon, oltiin yö siellä ja su laivalla takas. Pelotti kyl alkuun vähän lähtee Viron yöelämään, mut hyvinhän se meni! Tajusin just päivää ennen sinne lähtemistä, että mun yhet tuttavat joihin tutustuin viime kesänä Bulgariassa on siellä samaan aikaan :) Ne vähän niinku makso mun ja Marian illan kokonaan siellä Virossa... :D
Tultiin ja mentiin sinne Eckerö Linella ja yövyttiin Viru-hotellissa koko koulu. Oon ollu siellä kerran aiemmin tosi kauan sitte, oli jännä että muistin vielä millanen se on ja millanen lähiympäristö siinä on. Mä muuten rakastan aina olla hotellissa. Ahh.. Aina ku astuu sinne huoneesee ni aaa ihanaa. Olin siis Marian kanssa samassa huoneessa, mut kavereita oli kanssa siinä samassa kerroksessa!
Menomatkalta kuva, heti alottelemassa.. :D
Maria ja minä saatiin innostus ottaa pikkasen kuvia tossa alotellessamme.. :D Mul oli tuolla niin jäätävät vaatekriisit ettei mitään rajaa.. Vaihoin varmaan sata kertaa vaatteita, vaihoin noista vielä Amarilloon vaatteet, sit Amarillon jälkee vaihoin uudestaan ku lähettiin Hollywoodiin.. Tavattiin siis ne mun tutut Amarillossa ja jatkettiin niiden kanssa Hollywoodiin, missä melkeen kaikki oli sitte :D Melko ikimuistoinen ilta..!
Yritettiin ottaa hyppykuva, näin hyvin onnistu :D
Posetin vaihteeks..
Jepjep.. Sellasta meininkiä meiän huoneessa :D
Ää haluis taas Viroon, ku melkeen kaikki oli vähän halvempaa.. Breezerit 1,25e <3
Korkkarit tässä vaan rekvisiittana, ei viititty ottaa sitte baarii mukaan :D
Mitäs Maria.. :D
Tapahtuipa kerran Amarillossa.. Marian hiukset pääs leikkaukseen kesken meiän toisen alottelukerran :D
Puhuin veikalle puhelimessa, mun vanhalla rakkaalla puhelimella <3
Moi t. mun "pieni" nenä!
Takastulomatkalla juotiin meiän juomat loppuun, mutta nukuttiin sitte myös loppumatkasta muiden tavoin.. :D Otettiin kans niin mielipuolisia kuvia, että moi...
Loppumatkan tunnelmia :D Sipsiä, keksiä ja siideriä..
Noita vedeltiin koko matkan ajan... namiii!
Sellanen reissu :) Käteen tolta matkalta jäi ne ostokset, jotka esittelin jo aiemmin täällä blogissa. Alkoholia ei tullu ostettua, kun rahat meni vaatteisiin ja ruokaan :D Ehkä ihan hyvä.
Tänään olis tarkotus lukea toi yks psykan kirja loppuun ja tänään/huomenna alkaa sitten taas uus kirja. Oon taas viisaana jättäny lukemisen tälleen kivasti viime tinkaan. Niin mua. Eipäs muuta, heippa!

4 kommenttia: