maanantai 14. maaliskuuta 2011

Äidinkieltä, psykologiaa ja puujalkavitsejä

Moikka! Tänään oon pähkäilly äikän yo-esseen parissa 5h ja psykologian parissa about saman verran. Eikö kuulostakin aivan mahtavan ihanalta ja upealta? Kyllä, oi kyllä! Nyt päätin irtautua ja vapauttaa aivoni vastaanottamaan tietoa ihan internetistä.
Voi olla, että olen vähän väsynyt ja hysteerinen, jos nauran jollekkin elefantti/ronsu-jutuille... Eksyin myös lukemaan puujalkavitsejä ja päädyin hikipedian puujalkavitsi-sivustolle! Että mulla on taas hauskaa.. :D

Triviaa:
  • Puujalka on jalka, joka on puinen jalka, joka on tehty puusta
  • Piraateilla on yleensä puujalka
  • Jos merirosvon vasen jalka on puujalka, on oikea jalka oikea jalka
Esimerkkejä:
  • Kaksi miestä käveli kadulla ja keskimmäinen hyppäsi.
  • Mustalaisten kansallistanssin askelkuviot: askel - PISTO - askel - askel - PISTO - rahat (okei, en oo tätä mieltä tästä ihmisryhmästä, mutta heh..)
  • Pikku Kalle meni kauppaan..... Lapio
Että tällasta tänään.. Vois olla hyvä mennä ajoissa nukkumaan, ihan mun psyykkisen terveyden kannalta (ja muiden ihmisten hermojen) :D

Nähtyäni tän Kuvaton.com:ssa päätin, että kohta ryhdyn tällasiin toimenpiteisiin mun epätoivoisessa miesten metsästyksessä.. vai pitäskö sanoo saalistuksessa.. :D Ääää kuolen! "Appreciates zombie movies" <3 "Insanely rich" kelpaaais!
Mun tekis mieli vielä kattoa joku leffa, mut ehkä mä vaan tyydyn suihkuun ja psykan parin sivun lukemiseen.. jeee! Mutta heissulivei vaan nyt! :)

Tässä vielä vähän loistavaa biisiä :DD

3 kommenttia:

  1. heii ihana blogi :D bongasin tän tuolta demi.fistä

    Sua ei varmaa tämmöset blogit kiinnosta mut laitampa nyt vaan mun blogin osotteen tähän nii voit jos haluat nii käydä käväsee: http://jenbs.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. En meinannu eka tajuta tota "Kaksi miestä käveli kadulla ja keskimmäinen hyppäsi." :D Piti lukee uudestaan että aukes, oon aika nero. Yööök psyka keskiviikkona, en tuu pääsee läpi.

    VastaaPoista
  3. Jenna - Kiiitti! Käympä vähän kurkkimassa ;)
    Anonyymi - Joo sama vika, luin sen pari kertaa eka ennenku tajusin :D Ja joo psyka... ois voinu ehkä lukee enemmän ja ajoissa! Mut toivotaan menestystä molemmille! ;D

    VastaaPoista