sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

I don't need permission, make my own decisions

Heya! Ei tullu valitettavasti kuvailtuu eilen mitään videoita. Käytiin mun elämän ei ensimmäisissä, mutta todellakin viimeisissä teinikemuissa! Siis.. ei huhhuh.. Tultiin jo about 12 meille ja noi pari myyrää nukku tossa mun lattialla vaatteiden päällä :D Mut joo, tänään  mun isoveli ja melkeen puolisoveli tuli käymään syömässä meillä. En oo oikeen tehny mitään tänää, pitäs vähän katella huomisia ruotsin kirjotuksia varten jotain jänskää..

Mutta koska mulla ei oo mitään kuvamateriaalia, niin laitan tähän muutamat kuvat musta vuosien varrelta.. Mun piti tehä tän tapanen postaus jo joskus mun synttärien aikaan, mut en koskaan saanu aikaseks. Mul on niiiiiin paljon kuvia koneella, et kesti vähä aika etiskellä näitä :D Enkä nyt oo ihan varma näistä kuvien ajanottohetkistä, mut mun mielestä ne menee suht jotenki näin..
2007, 8&9 lk. välinen kesä mökillä :D Just that sexy. Tässä oli muuten raidotetut hiukset, jotka näytti ihan harmailta.
2007, 9 lk. luokkaretki Virossa. En kestä miten hyvin oon osannu pukeutuu......
2008, joskus ysin ja lukion välillä, hui miten lyhyet hiukset!
2009 kesä, ekan kerran suora otsis!
2010, lukion 3. alussa.
2011! Pientä muutosta havaittavissa. Ennen tätä ja tota edellistä kuvaa mulla oli vielä yhessä välissä suora otsis :D
Siinäpäs niitä! Tänään pitäs viel käydä kävelyllä, treenata ja lukee ruotsia.. Tulee vähän kiirus.


Adios!

5 kommenttia:

  1. toi otsis sopii sulle aika hyvin!

    VastaaPoista
  2. Ihana tuo kuva missä sulla on otsis, valkoinen mekko ja rusketus ! :)tulee ikävä kesää kun katsoo tuota kuvaa =D

    VastaaPoista
  3. -Kiitos! Toisen kerran kun mulla oli nii ei sopinu yhtään, varmaan naama leveentyny tai jotain :D
    -Niin tulee! Jos nyt eka viel se kevätki viittis saapua.. kiitti! :)

    VastaaPoista
  4. vai onko tuo paita vai mekko tuo valkoinen :D? tuli vaan heti sellainen olo että mekko :)

    VastaaPoista
  5. Haha joo olit oikeessa, mekko se on! :)

    VastaaPoista