keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

Say jambo, jambo

Heips taas! En oo tässä kauheesti mitään tänne kirjotellu, ku on ollu vähän kaikkee tekemistä :) Tai ei nyt mitää kummia, mitäs mä oon tehny.. Ravannu kotoota Leppävaaraan tosi tiheeseen tahtiin, yrittäny shoppailla tuloksetta, viettäny synttäreitä vähän, yrittäny lukee psykaa.. :D Oon yrittäny aina välissä otella kännykällä kuvia tänne teille! Nää on kamalan laatusia, ku mami tulee kameran kans vasta perjantaina kotiin :) Eipä mulla ihmeempiä tänne, en varmaan nyt ihan kamalasti tuu mitään postaamaan, ku kirjotukset alkaa lähestyy apuaaaa!
Purrpurr

Tyttelit vähän sammahti kesken illan... :DD

Tunnettiin ittemme vähän spugeiks Kean kaa, ku vedeltiin cittarin siel ihme leipomonurkas jotai hodareita, 4kpl/3e!! :DD
Kea ja Maria kokeili kivoja lakkeja :D
Löysin ihanuuus-mekon! En kyllä ostanu.. :c
Käytiin mun synttäri-illallisella Chico's:ssa NAMMM! <3
Pikkumyyrät Chico's:ssa <3
Ja taas minä edustavana mun synttäri-iltana :D
No okei, on musta yks edustavakin! Tännäkösenä kävin Chico's:ssa :)
Aidiii, Mohombilta on tullu hyvää musaa! :)


2 kommenttia:

  1. Mohombi on niin paras !<3 Mistä tuo mekko on? siis mitä kokeilet päälläs tossa yhdessä kuvassa? :)söpö

    VastaaPoista
  2. Jep Mohombi on loooistava<3 Se on ihan H&M:stä, niitä oli kans valkosina :)

    VastaaPoista