sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Je me changerai en or, pour que tu m'aimes encore

Joku pyyteli multa postausta esim. mun lempikoruista, mutta mä oon tosi huono valitsemaan mun lemppareita mistään! Nyt aattelinki esitellä mun korvikset teille, tykkään niistä kaikista melkeen ihan yhtä paljon ;D
1. JC, 2. siskon vanhat
3. Bijou Brigitte, 4. JC
5. Bijou Brigitte, 6. lahjana saatu
7. Bijou Brigitte, 8. en muista
9. ja 10. Bijou Brigitte
11. Seppälä, 12. JC
Pikkukoruja sydäntelineessä :)
Pitäs keksii joku fiksumpi säilytystapa :D
Jos nyt on ihanihan pakko valita noista isommista koruista pari lempparia, niin ainaki 5. ja 9. kuuluu niihin :) Mistä te tykkäätte eniten?

Ja sitten, löysin mun tosi vanhan takin enkä oikeen tiiä tykkäänkö siitä vai en. Ostettiin se joskus ku olin yläasteella. Nää kuvat on nyt vähän surkeita, mut onko se teiän mielestä kiva vaiko eikö? :D
Vitsi ku oon pirtsakan näkönen :DD
Mitkä silmäpussit muka..

4 kommenttia:

  1. Pidä toi takki!! :) Mun lemppari koruista on 11. Mistä tuo sydänteline on?

    VastaaPoista
  2. ihan kiva takki ja toi sydänteline on aika kätevä! mun korvikset on vaan rasiassa kaikkia sekasin ja niitä on niin rasittava aina ettiä pareja sieltä.. pitäis tosiaan keksiä joku järkevä säilytyspaikka niille

    VastaaPoista
  3. Kiitos, ehkä mä pidän tän! :) En tiiä tosta sydäntelineestä, sain mun kummilta joskus sen! :/
    Mullaki ennen oli sellasessa rasiassa, tosi ärsyttävää! :D

    VastaaPoista