perjantai 18. maaliskuuta 2011

This beat is filthy, dirty, I feel it all over me

Helouu evribadii! Joku ehti tossa jo kysästä, missä uudet postaukset viipyy, mut yhteisesti nyt kaikille tästä pikkutauosta: i'm sorry! :D Mulla on ollu tässä nyt ne psykan, sit tänään enkun kirjotukset ja sitte oon yrittäny vähän rentoutua niiden välissä (esim. syömällä ihan helkkaristi). Eikä mulla oikeestaan oo ollu tänne mitään kummempaa, mut yritän nyt tässä palailla entiseen tahtiin ja kirjotella kaikkea ei-niin-järkevääkin :)

Eilen kuitenki käväsin Omenassa ja löysin vähän ostettavaa. Jouduin kuitenkin pyytämään mamia tulemaan sinne, että sain rahaa, ku minä hajamielinen rotta jätin pankkikortin kotiin! Päätin tässä myös alottaa (taas kerran) kiinteytyskuurin, haluanhan näyttää hyvältä ylppäreissä sitten :D Katotaa miten onnistuu tällä kertaa, viimeks kesti ehkä 3 pvä... Tässä on nyt muutamat kuvat musta ja sitte ostoksista!
Tiistai, ennen ratsastusta :) Tänä päivänä myös mun matikan ope soitti mulle yllättäen! Pelästyin alkuun, mut se kyseli vaan jos oisin halukas tekemään matikan prelin... tietty..
Torstai, alotin mun lenkkikauden! <3 Loistava kuva, eikö!
H&M
H&M, ihana kesäks! Siinä lukee muuten running wild :D
Söpöliini-korvikset JC <3
Kirjotuksista mulla on muuten jäljellä enää ruotsi (ens ma), matikka (ens ke, en kyllä kai mee sinne) ja ranska (28.3.). Eli periaattees 2 enää!
Voisin muuten ehkä toteuttaa yhen lukijan toiveen ja tehä nyt viikonloppuna hauskan videopostauksen mun kaverien kanssa, kattoo mitä tapahtuu ;)


Ihanaa viikonloppua kaikille <3

2 kommenttia:

  1. mikset mee matikan kirjotuksiin?

    VastaaPoista
  2. noku ilmottauduin siihen vaa sillee, et voin sit myöhemmin päättää et meenkö vai en :) Se on ylimääränen mulla, enkä muutenkaa oo hyvä matikas :D

    VastaaPoista