keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Wednesday

Mooi! Tänään olin aamulla laiska enkä jaksanu lähtee ollenkaan salille. Onneks huomenna tulee kivat treenit, kun aamulla on combatti ja sieltä meen melkeen suoraan ratsastelemaan Q:lla. :) Muttamutta tänään menin kahen maissa hoitamaan vauvelia ja siinä sitten kun pääsin sieltä, niin käytiin Kean kanssa nopsasti Ikeassa. Mun pitäs löytää pieni kiva valkonen yöpöytä tähän mun huoneeseen, mutta ei oikeen tärpänny. Ostin sitte kotiin vaan jouluset keittiöpyyhkeet ja pannulaput, ja löysin iiiihanan lampun jonka joulupukki vois vaikka tuoda mulle... :)
Talvikengät vois alkaa olla jo ihan kova juttu, jääty meinaan varpaat mukavasti :D
Kysynpähän vaan, että miks mun käsi on noin... :D
Huomenna mulla ei oo iltapäivän jälkeen taas oikeestaan mitään tekemistä ja mua pelottaa, että sorrun syömään herkkuja :D Aina ku mulla on tylsää, dii mikäs sen nukavampaa hommaa kun syöminen! Nyt oon kyllä addiktoitunu herkkujen sijaan weetabixeihin.. Pakko kyllä yrittää pitää tää herkkulakko vielä ainaki sunnuntaihin asti, nii tulis ees pari viikkoo täyteen.. Aika säälittävää.. :D Mutta nyt meen suihkuun, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti