maanantai 7. marraskuuta 2011

I'd do anything I could for ya

Hei taaas! Ei oo hetkeen ollu fiiliksiä kirjotella tänne oikeen mitään, mut nyt oon taas back :) Mitään kamalan ihmeellistäkään ei oo tapahtunu, paitsi mun huoneen suhteen, josta kohta lissää! Oon siis käyny vaan salilla ja töissä, viettäny muutamia rauhallisia koti-iltoja, käyny ulkona ja viettäny aikaa kaverien kanssa. Oon kanssa ollu jo päälle viikon herkkulakossa, jeee :D
Joku viime viikon asu :P
Vanha huone vielä takana ouuu..
En oo yhtään joulufiilareissa... :D
New rings (:
Ja sit siitä huoneesta! Me siis käytiin viime viikolla ostamassa mulle uus sänky ja siihen patjat Ikeasta. Alettiin sitte yks päivä mamin kanssa viemään vanhoja tavaroita pois mun huoneesta ja nyt esim. mun vaatekaappi on tossa viereisessä huoneessa, kun se ei enää mahdu mun huoneeseen. Oon melko ylpee siitä, että osattiin äitin kanssa kasata toi sänky :D Tässä pari kuvaa meiän projektista:
Alkutilannetta :D
Puolivalmis..
Ja lopputulos! I love it <3
Haha tässä yks vanha kuva, mut tässä näkyy ton uuden sängyn nykynen paikka! Eli vanha sänky heivattiin pois, toi kaappi meni naapurihuoneeseen ja uus sänky tuli tilalle :)
Siiinäpä se :) Oon nyt ihan rakastunu mun uuteen huoneeseen! Sain muuten uuden lampunkin, josta voin laittaa joskus kuvaa. Mut nyt meen jatkamaan mandariininsyöntiä! Heippa!

2 kommenttia: