tiistai 22. marraskuuta 2011

The one that got away

Heyy! Tänään olin reipas ja lähin aamulla pitkästä aikaa uimaan. Tykkään kauheesti uida, mut melkeen koskaan ei tuu kuitenkaa uimahallilla käytyä. Piristi kivasti aamua! Uinnin jälkeen kävin kiertämässä parit kaupat ettien joitakin joululahjoja, mutta ylläripylläri päädyin ostamaan ittelleni pari juttua :D Tein mulle myös hetki sitten ruokaa, jeee! Onnistuin väsäämään mulle perunamuusia ja uunimakkaraa. Oon niinkin uusavuton, että soitin varmaan minuutin välein siskolle kysyäkseni apua :DD
Gooood morning!
Todiste uimahalleilusta :D
Ahh rakastan ku kloori kuivattaa hiukset, en ees uskalla avata tätä nutturaa :DD
Mekot - GT (ostin viime vkl)
Kimalteleva toppi - Lindex
Kaulapanta :DD - Lindex
Cute :) Mun kaulassa oleva kuiva ihottumajuttu on myös cute! Onneks se ei oo enää punanen ja näytä fritsulta..
Huima kokkaus-suoritukseni! Huhhuh sanon vaan :D
Nyt olis sitten aika lähteä taas tallille ratsastelemaan. Tää tämmönen melko kylmä ilma on ihan tyhmä, kun tekee mieli ratsastamaan lähtiessä pukea kauheesti päälle, vaikka tietää että kuitenki tulee kuuma sitte :D

Ei perhana muuten tuli mieleen, et mun Bulgaria-postaukset on jääny taas kesken :DDD Hahahha oon ihan dementikko. Oon postannu ehkä 3 päivää siitä matkasta.. Voisin illalla taas jatkaa sitäki hommaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti