torstai 24. marraskuuta 2011

Christmas shopping

Moikka! Mulla oli tänään siis vapaapäivä, jota vietin aamulla salilla ja päivemmällä sekä illalla Sellossa Vilman kanssa. Meiän tarkotus oli ostaa joululahjoja, mut päädyttiin jotenki koko ajan kattomaan itelle jotakin.. Hups. Mä kuitenki loppujenlopuks löysin aika paljon lahjoja, plus pari kivaa juttua itellekkin! Helpotti kyllä vähän toi joululahjastressaus, kun löysin niin kivoja juttuja :) Ootteko te ostellu jo paljon lahjoja?
Mulla ei muuten ollu kameraa mukana tänään, joten kännykkälaatu saa kelvata :D Yhen kuvan kerkesin nopeesti napsasta kotona ennenku lähin.
Tiiän, että kaikki haluu nähä mut hikisenä salin jälkeen :D Sori toi sensuuri, mut musta tuntuu et ois ollu teille vähän liikaa nähä mut hikisenä with kaksoisleuka :'D
Dagens
Älkää välittäkö mun vasemmasta (kuvassa oikeesta) silmäkulmasta, joka on turvonnu ja näyttää ku oisin saanu turpaan :))
I like big butts and I cannot lie!
Nyt mun pitäs viimeinki alottaa se suursiivous.. Kuulostaa houkuttelevalta. Toivottavasti ei mee kauheen pitkään, kun huomenna on taas aikanen herätys töihin. Joten huomiseen siis <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti