tiistai 29. marraskuuta 2011

This is how you remind me

Heippa kaikki!<3 Tänään on ollut aika kiva päivä. Lähin aamulla joskus 10 maissa Helsinkiin ja kiertelin muutamat kaupat ennen kun mä sain sitten taas hetkeksi vauvan hoitoon. Sen äiti meni siis kampaajalle ja hoidin sitä sen aikaa sitten. Haluutteko arvata miten monta teiniäiti-katsetta sain :DD Haha. Opin, että vauvakärryjen kanssa saa kivasti ovenavauksia tuntemattomilta, mutta niiden kanssa on aika kamalaa yrittää ettiä kaikki hissit ja portaiden vierestä semmoset kohat mistä pääsee ylös. Varsinkin kun liikkuu jossain Kampissa ja Forumissa.
Toinen asia mikä ei ollu kivaa oli se, kun vauva heräs kesken unien just kun olin syömässä mun toastia Stockan delissä. Ai että sitä rääkymisen määrää. Varmasti jokaikinen ihminen siinä käänty kattomaan mua, mut pahinta oli kun en saanu sitä lopettamaan :D Siinä se sitten huus aikansa, kunnes viimeinkin lopetti. Helpotus. Onneks kuitenkin pääasiassa kaikki meni hyvin!
Tein eilen tämmösen päähän suihkun jälkeen. Mun eka kerta kun teen ittelleni tommosen ison ranskanletin, et älkää haukkuko sitä :D Hieno on..
Jaaa tässä lopputulos! Kiharat ilman mitään laitteita :D
Päivän asu :)
Kaikki rakastaa tekohymyjä <3
Tossa näkyy muuten sitä uutta MaxFactorin huulipunaa!
Kjeh kjeh
Tässä näkyy taas mun lyhyttä tukkaa :D Ja uusi toppi Ginasta<3 (mut hei sentään ostin koko Helsingistä vaan yhen topin...)
Ett par bilder från Helsingfors:
Ja toasti, jonka söin Stockalla. Hyi helkkari. D:
Illemmalla olin taas heppailemassa. Mentiin ilman satulaa ja meinattiin yhen kaverin kanssa pudota heppojen selästä, kun naurettiin niin paljon :DD Hahah.. Normipäääivä.
P.s. Kukaan tuskin muistaa, mutta puhuin joskus siitä, että pääsisin Ruotsiin au-pairiksi. Mulla tuli ehkä taas mahdollisuus siihen. :)

4 kommenttia: