torstai 10. marraskuuta 2011

And I'm freefalling

Heeyy!
Huuhh on ollu kiireinen päivä! Heräsin kaheksalta ja olin omenalla jo varttia vaille 9. Käväsin pikasesti prismassa ja päädyin kosmetiikkaosaston aleosastolle, josta löysin pari hajuvettä puoleen hintaan :) Jee. Sitte tepsuttelin nopeesti salille combattiin, joka oli taas yhtä ihana ja rankka. Hakkaan ja potkin ku hullu siellä, kivaa aggression purkua :D Heti sen jälkeen tulin käymään nopeesti kotona, otin heppakamat ja lähin tallille. Siellä vierähtiki nopeesti se 3h, josta ratsastin sellaset 1h 40min. Oli just kivan pirtsakka ilma ulkona! Ootettuani 47 vuotta busseja (tässä vaiheessa ilman viileys alko vähän viduddaa) pääsin viimein kotiin ja pääsin heti ruoanlaittoon. Oon oikeesti maailman surkein keittiössä, mut tää oli niin helppo tehä että en ois varmaan voinu epäonnistua. Ja mun omatekemästä kanapastasta tuli toooosi hyvää!
Heppatyttö_92
Happy :)
Beckham - Signature ja Jessica Simpson - Fancy (vanha on ihan lopussa!)
Oon selvästi tuleva mahtikokki :D
Nommm <3
Siinä mun päivä! Loppuillaks ei oikeestaan oo ihmeempiä tekemisiä luvassa ja nukkumaan pitäs mennä jo 10 aikaan, kun herätys on 6 maissa. Vois kohta mennä viimein suihkuun. Heipsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti