perjantai 25. marraskuuta 2011

It's friday, friday

Heippa! Tänään oli perus työ- ja salipäivä, ja salilta sain kyydin Lindalta mun veljelle Leppävaaraan. Kävin nopsasti suihkussa ja odottelin innolla  jos voisin jäädä sinne yöksi, mutta veli sitten lähtikin kaverin kanssa leffaan. Ei sitten! :D Haettiin kuitenkin mun mami ja K lentokentältä, kun ne tuli nyt takasin Egyptistä. Mun rauhaisa yksinelo loppuu </3
Tänään mulla oli muuten päällä uusi takki, jonka ostin eilen H&M:stä. I love it :)
Tuubihuivi ja farkut - GT
Takki ja laukku - H&M
Kengät - Aleksi13
Jos haluutte samanlaisen ghetto bootyn kun mulla, niin eiku vaan salille reenaamaan :DD Tai sitten voitte vaan hakea osan multa, kiitos!
Hugo nukkuu taustalla ;D
Paita - Only
Tänään on sitte kuitenki tällänen rauhallinen koti-ilta, vähän wiener nougaata ja ajoissa nukkumaan. Vois katella jos huomenna menis vaikka aamusaleilemaan. Aattelin muuten ylihuomenna tehä sen treenipäiväkirjan tältä viikolta, jos jotain vaikka kiinnostais.. :) Heippa!

5 kommenttia:

  1. aivan upee toi pinkki paita ! :o mahdatko muistaa minkähintainen se oli?

    VastaaPoista
  2. Hmm paljonkohan se oli, ostin sen meinaan alennuksesta. Ei se varmaan ollu alennuksessa kun joku 10-20e! :)

    VastaaPoista
  3. mäkin ostin ton takij juuri, love it<3

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana toi pinkki paita, oon ihan hurahtanu vaatteisiin mis on tommosia vetskarihommia :) muuten sul on tosi kiva blogi ja supernätti banneri! Saatanpa jäädä seurailemaan ;)

    http://chiquine.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Anonyymi - Jep, se on aaaivan ihana :)
    Rosita - Mäkin tykkään tosta paidasta hirveesti! Ja kiitti tosi paljon, toivottavasti jäät :)

    VastaaPoista