tiistai 22. marraskuuta 2011

Bulgaria day 4

Noniiin viimeinki jatkoa Bulgaria-postauksille! Olisin voinu ehkä postata vähän aiemminkin näitä, ku enhän mä enää muista kauheesti mitä ollaan puuhailtu siellä :D No mutta kuitenkin, mitä luultavimmin tää aamu ja päivä kului hotellilla ottaen arskaa ja syöden, ehkä jotain pikkushoppailuja siinä välissä. Illemalla sitten innostuttiin kuvailemaan oikeen urakalla ja muistan lukeneeni kommentteja, joissa pyydätte paljon kuvia, dii täältä pesee! :D Näitä ois ollu vielä miljoona lisää, mut ehkä nää riittää. Ilta kulu kutakuinkin niin, että kuvailtiin hotellihuoneessa, mentiin rannalle breezereiden kanssa ja kuvailtiin sielläkin, siirryttiin Corner-baariin ja tavattiin meiän kaveri ja sen kaveri, ja niiden kanssa mentiin vielä jatkettiin Bounce-baariin.

Hotellihuoneessa:
Rusketuuuuuusssss </3
I<3Maria's dress!
Mun mekko sopi hyvin meiän partsin väreihin ;D
Cutiepie!
<3
Määä ja mun tuntosarvet!
Ja tosta kuvan alalaidasta kiitos photobucketille, nää nettijutut ei oikeen nyt tykkää musta :D
Sunshine <3
Mustanmeren rannalla:
Posetusta, huomatkaa mun babybelly :DD
My super model <3
"Ota must kuva takaapäin ku kävelen tonne!"
Maria tyrskyissä :D
Täydellisesti onnistunut hyppykuva! Tossa viereisellä laiturilla oli kauhee turistirysä, jotka katto et mitä helkuttia me tehää :D Mun pylly saatto myös vilahtaa...
Tää on musta ihana kuva, vaikka itse kuvaajana sanonkin :D
Tästä ei voi sanoa samaa.. :D
Cornerissa:
Ihanuus :D
Ansku ja Nina (Ninaan tutustuin siis toisella kerralla ku olin Sunny Beachilla!) <3
Bouncessa:
Tässä näkee hyvin mun puoliks katkenneet hiukset, muutenki aika ihuna kuva, mut meillä oli very hauskaa <3
5 l Sex on the beach !
Ja loppuhuipennukseks tällanen, mut huomatkaa et oon kuitenki raaskinu antaa yhen pillin Ninalle :DD
Mulla tuli kauheeeeaaaa ikävä tota matkaa ja ihan järkky matkakuume! Voisko joku maksaa mulle etelänmatkan? Pliis? *_* <3

4 kommenttia:

  1. ihania kuvia, tulee hirveä matkakuume vaan kun näitä katselee ! :)

    VastaaPoista
  2. Hih kiitti, arvaa tuliko mulla kun tätä tein! :D

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia. epistä kun ootte niin nättejä :)

    VastaaPoista