tiistai 1. marraskuuta 2011

Mooonday

Dhiii myöhäinen maanantaipostaus! Meillä on ollu jotain häikkää ton netin kanssa nii en oo päässy postailemaan. Maanantaihan on siis vauvanhoitopäivä, mutta kerkesin sitä ennen käymään nopsasti salilla. Päivä meni taas tooosi nopeesti. Illalla alotin kattomaan uutta sarjaa, kun oon kattonu kaikki jo ilmestyneet jaksot How I Met Your Motherista ja Chuckista! Tällä kertaa alotin Calofornicationin kattomisen ja meen jo pian toiseen tuotantokauteen :D Nolife...
Uudet farkkuleggarit - Kirppis (Vero Moda tai Only kait)
Sain mummilta kellon, mun ensimmäinen :D
Hugo :)
Baby nukku ni mulla oli aikaa kuvailla :D
Tänään oon kuluttanu aikaani kaupoilla, ratsastamassa ja taas kaupassa :D Ostin vähän joulujuttuja, pari lahjaa ja jopa ensimmäisen joululahjan! Oon vähän aikasessa.. Puhuttiin just mamin kanssa, että vois viikonloppuna mennä kattoo mulle uutta sänkyä ja vaatekaappia, wuhuuuu! :) Mut nyt jatkuu ensin Vedetään Hatusta ja sitte Calofornication. Adios <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti