sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Twisted love

Heips! Siinä se viikonloppu hujahtikin nopsasti. Perjantaina mun velikin tuli tänne meille kotiin yöks ja vietettiin pikku sisarusilta. Lauantaina käytiin Inan kanssa Sellossa, josta mentiin sitten veljelle viettämään iltaa pikku porukalla. Syötiin tortillaa, pelattiin piirrä ja arvaa -peliä ja juotiin pari mustikkashottia. Siitä jatkettiin baariin, minä ja Ina mentiin ylläripylläri Tivoliin taas.. But we had fun :) Tänään lähettiinki sitten koko sisaruskatras käymään iskällä, eli minä, Ina, Henkka ja meiän kolme sisaruspuolta. Ei oltu nähty toisiamme kunnolla oikeestaan tosi pitkään aikaan nii oli kiva nähä kaikkia taas :) Viikonlopun kuvasaldo oli huimat kaks kuvaa.. :D
Inan ja mun benskut <3
Hot chocolate&whipped cream <3
Tää on joku ylivanha kuva, mut mulla on kamala kesäikävä :(
Nyt mua väsyttää ihan hirveesti, mutta en viittis vielä mennä nukkumaan. En kyllä keksi muutakaan tekemistä :D Aamulla vois taas suunnata salille.. Heippa!

2 kommenttia: