perjantai 18. marraskuuta 2011

My day

Hey buddies! Anteeks tästä blogihiljasuudesta, mut mulla vaan ei oo ollu yhtään inspiraatiota tehä tänne mitään. Plus en oikeestaan oo tehny mitään normaalista poikkeavaa. Mut nyt päätin tehä comebackin :D Joku toivo joskus multa mun päiväpostausta, ja jotain meikkipostauksiaki on kyselty dii tässä tulee vähän samassa molempia!
Tänään mulla ei siis ollu mitään kummempaa tekemistä kun työt peruuntu, niin päätin vaan herätä suht ajoissa ja lähteä käymään Sellossa. Oli pakko saada aika kulumaan, kun Ina tuli meille sitten siinä 4 maissa. Päivän kuvasaalis:
Hah kello on tossa jo varttia vaille 10, mut unohdin ottaa aiemmin kuvan :D
Söin ihan teiän vuoksi tämmösen terveellisen aamupalan :D
Tässä olis mun perus arkimeikit. Paitsi noita kahta kulmajutskaa tulee vähän harvemmin käytettyä, koska oon vaan niin laiska :D
Minä ilman kulmajuttuja, ja sitten niiden kanssa :D Hahaha en tiedä ees miks otin nää kuvat..
Huuliin laitoin Lumene natural coden huulipunaa sävyssä 10, Juicy Plum. Ja sitten jotain IsaDoran vaal.pun. huulikiiltoa.
Kuivashampoo tekee taikoja mun yhessä yössä rasvottuville hiuksille.. :D
Dagens outfit
En muista millon olisin viimeeks käyttäny jotain leopardikuosia :o
Ja sitten alkoi matka suureen maailmaan, eli bussilla ja junalla selloon :D
Sellossa kiersin varmaan jokaikisen kaupan läpi, mutta en vaan löytänyt mitään kivaa :(
Tässä ois sitte tää päivän huima saalis :D Kaikki oli jotain ale/tarjoustuotteita.
Sitten tulinki jo kotiin, että kerkesin tehä mulle ja Inalle taas kanapastaa.
Oon paras kokki evah. :D
Syötiinkin kivasti romanttisessa kynttilävalaistuksessa :DD
Ruoan jälkeen päätettiinkin lähteä Inan kanssa vielä omppuun, mutta tähän loppu kuvat! Ina sai mut myös lopettamaan mun herkkulakon :( Ja ostamaan yhet alekorvikset. Ja ben&jerrysiä. Oivoi.. Yritän kuitenki rajottaa :D Mutta huomiseen, me mennään nyt saunaan, jonka jälkeen taitaa aueta benskut.. Heipsan <3

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva postaus! (:

    Blogissani on muuten käynnissä arvonta:
    ♥ justfashion-nothinelse.blogspot.com

    VastaaPoista