maanantai 21. marraskuuta 2011

Oot liian kaunis häpeemään, etkä voi yhtään mitään menettää

Moikka! Tänään on ollu taas perusmaanantai, aamulla salille ja melkeen heti sen jälkeen töihin. Vitsit että en tykkää yhtään tommosesta tyhmästä pikku tihkusateesta, jota on jatkunu koko päivän. Vois mieluummin se lumi jo tulla. Ja ei loskaa kiitos. Tänään olin myös aika laiska mun ruoan suhteen, söin pirkan hampparin.. :D Ehkä huomenna taas jaksan tehä ruokaa.
Going to the gym :)
Vauveli nukkuu :)
Oon käyttäny noita farkkuleggareita melkeen viikon putkeen.. hups :D
Mulla on tällä hetkellä vaan toisen käden kynnet lakattu, toisen ei :DD Tuli vähän kiire töihin.. Vois lakkaa toisenki kohta.
Pikkusisko pyys tätä tänne, "iskä ja sen tekeleet" eli vasemmalta oikeelle minä, Anna, Kalle, Otto, isukki, Ina ja Henkka. :)
Tällä hetkellä kuolen taas vaihteeks tylsyyteen enkä keksi mitään fiksua tekemistä. Tai oishan täällä esim siivoomista mut..... Nojooo. Huomiseen :)
Ps. Joku päivä luultavasti suutun mun hiuksille kamalasti ja leikkaan ne ite lyhyeks. Näin on jo meinannu käydä :DD Äää
Pps. Oon ihan koukussa tohon Kaija Koo - Kaunis, rietas, onnellinen -biisiin!

2 kommenttia: