torstai 19. toukokuuta 2011

You gotta get up, go far away

Moi taas! Eilen oli kyllä semmonen päivä että huhhuh. Ihan täysin aikataulutettu, lopulta ku pääsin kotiin kävin saunassa ja menin nukkumaan :D Päivä meni about silleen, että eka töihin -> salille -> ruokakauppaan -> salille -> kotiin. Nyt ku mulla on toi työ ni en oikeesti kerkee tekemään melkeen mitään sen jälkeen, kerkeen käydä esim. salilla, josta tuun kotiin ja melkeen suoraan nukkumaan. 8-tuntiset työpäivät on kyllä herkkua, mun työki on niin tylsää että morjes.

No kuitenki, tänään tuli ylppäritulokset ja menihän ne hyvin! (M-M-M-E-L) :) Oon kyllä ylpee ittestäni! Olin ihan paniikissa töissä ku sain kuulla että tulokset on tullu, nii työkaverit anto mun mennä kattomaan ne netistä :D Äippäki sai heti tietää, ku se on samalla työpaikalla. Tänään tulin suoraan töistä kotiin nii kerkesin ottaa näitä kuvia ja tulla tänne kirjottelemaan :)
Tässä siis päivän asua ja uusia vaatteita/juttuja!
Päivän asu, paidat: GT
housut: Lindex
korvikset: BijouBrigitte
Uusi tuubitoppi JC, ja tissit pursuaa <3
Uusi intiaanitoppi :D JC
Uusi kesämekkoliini H&M
Suihkehiushoitoainetta :D, rasvaa, mineraalipowder (eka in my life!)
Äiti toi mulle tommosen nahkapussukan, olin ihan että what? kunnes tajusin et siellä on kynsilakkoja :D
Mie tänään
Mun tuleva ylppärimekko! ;) Kengät haen huomenna!
Huomenna olis taas vaihteeks herätys 05:25, että kai mä joskus 9 meen nukkumaan taas. Onneks kohta on viikonloppu. Heipsan! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti