keskiviikko 11. toukokuuta 2011

I'll be your commander

Moi! Tänään on ollu taas kivan lämmin päivä, kävin siellä hammaslääkärissä (eikä ne tehny yhtään mitään siellä, kiva maksaa tosta) ja oon ottanu arskaaaaa! Käytiin kanssa Marian ja Kean kanssa Suvisaaristossa mun entisellä kesätyöpaikalla (kiskalla) ja rannalla. Syötiin vain vähän, ja nyt kun noi on meillä yötä ni meillä on vielä vähän lisää herkkuja syötävänä... Ups. Onneks huomenna mennään salille :D
Suvisaaristo beach
Pirulo <3 Tota ennen söin classicin, pullaa, minituplaa ja kaikkea mahdollista...
Ja tässä pari mekkoa mitkä lähti takas palautukseen nellylle, aika surkeita kuvia mut ei voi mitään. Kameran saan taas kai huomenissa :)
Fuschian värinen mekko, jonka helma on takaa pitempi. Ihan täydellinen, jos mulla ei olis niin levee rinnanympärys :( Tykkäsin kaikkein eniten.
Tää kuva vääristää aika paljon tota väriäää
Ja tää toinen oli tosi kiva kanssa, mutta päädyin yhteen toiseen :)
Tää selkä oli tosi kiva!
Mun ylppärimekkoa ette saa nähä vielä ;) Me aletaan kattoo nyt Sawia, heippa!

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo viimeinen mekko ! :) tosi kaunis

    VastaaPoista
  2. Jep se on, mietinki aika pitkään otanko ton vai sen mikä mulla nyt on :)

    VastaaPoista