sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Come be my toyfriend

Heissan taas! Mamin miesystävä lähti tossa pari päivää sitten Kreetalle ja vei kameran mukanaan, nii joudutte tyytymään näihin mitä oon napsiny mobiilillani :D On ollu suht kivoja kelejä ni oon viihtyny enimmäkseen vaan ulkona ja salilla. Aurinkoa, kukkien istutusta, kavereita :)
Maria <3
Kuka muu tykkää tällasista keleistä? ;)
Tein paljastelija-Kealle letin :D
Olin vähän viherpeukalo..
Katotaan tuleeko mun istutuksista yhtään mitään :D
Tänään on taas ihana ilma täällä, mahtava päivä kaikille äideille <3 Toivottavasti kaikkien mammat viettää iiiihanuus-päivän! Mun mami sai tänään aamupalan ulos, piakkoin käydään syömässä ja sitten yhdessä salille :) <3
Mammanpäiväilma, gooood!
Viime vuoden valkovuokkoja, ku nyt ei sitä kameraa oo :D
Osa mamin aamupalasta, ja nuupahtaneet valkovuokot taustalla :D
Ja loppuun vielä mun ja Marian pieniä iloja trampalla, jossa on reikä :DD Hahaha...
Paasatkaa teiän äitejä tänään jookos, ne on ansainnu sen :) Heippa!

2 kommenttia: