sunnuntai 29. toukokuuta 2011

Shopping

Moi! Nyt mulla on taas viimein kamera, ni kuvasin nyt tässä äsken mun viimesimpiä ostoksia ja eilisen asun. Tänään vietin koko päivän äitin kanssa kaupoilla ostamassa ylppärilahjoja, valmistujaislahjoja, sille kenkiä, sille vaatteita, mulle korun ja sellasta :D Olin syöny pelkän aamupalan ja lähin matkaan ilman meikkiä ni näytin varmasti iloiselta ja pirteältä. Onneks sain omatekosia lihapullia kun tulin kotiin <3 Mutta joo ne ostokset:
Biksut H&M
Lölleröpaita GT
Rintsikat H&M
Ostin viimein kuorintavoidetta ni saan jalkoihin itseruskettavaa (mun jalat ei siis ikinä rusketu muun vartalon tasolle)
Satsuma-huulirasvaa BodyShop
Sain viimein uuden rippiristin, ku mun eka hajos joskus 4 vuotta sitten. Näin vähän aikaa meillä kesti ostaa uusi :D Onneks toi kaulaketju oli tosi halpa....
Siiitten eilinen asu, jolla hengailin Kean ja Marian kanssa SkyBowlissa :D Ei kylläkään tiedetty että siellä oli Lidlin jotku yksityispippalot..
Uudet farkut JC, ne on kyllä sinisemmät, huono valaistus ja seksikäs ryhti kaiken lisäks :D
Uus toppi GT
Ostin muuten maailman ihanimman ja söpöimmän valmistujaislahjan mun isosiskolle <3 Oon paras pikkusisko! Voin ottaa tänne teille sitten kuvan siitä kun se saa sen :)
Mitäs tykkäätte ostoksista? :)

2 kommenttia:

  1. Ihana toi asu ! :) ja noi bikinit! oon koittanu metsästää niitä muttei mistään löydy omaa kokoa >:/

    VastaaPoista
  2. Kiitti, mäkin tykkäsin! :) Haha voi ei, mäkin löysin just vikat koot, yläosan omenasta ja alaosan sellosta ihan sattumalta :D

    VastaaPoista