perjantai 27. toukokuuta 2011

Bara för ikväll

Moi! Kävin tänään siis veljen kanssa sellossa vähän shoppailemassa, oon sen personal shoppaus-apulainen :D Sen kaikki hienoimmat vaatteet on mun valitsemia tietenkin! Olis voinu ottaa kuvia niistä vaatteista mitä pakotin sen ostamaan, ne oli niin kivoja!  Käytiin kanssa Chico's:ssa syömässä, mun maha oli oikeesti täydempi ku metrot Japanissa..
Vois joskus yrittää nukkua noi silmäpussit pois... Toisaalta aina ne on tossa nii miten vaan :D

Nyt oon yksin kotona, enkä tiiä mitä teen. Meen varmaa huomenna aamulla taas zumbaamaan, ku en oo enää niin kipee jeee! Ainiiiin ja kamera tulee takas taas huomenissa WIIIII! :D Saan kuvattua mun viime viikon ostokset esimerkiksi ja teille toivepostauksia! Enää muuten viikko ylppäreihin apuaaaa!
Katoin muuten tossa vanhoja kuvia, mul tuli kauhee ikävä vanhoja aikoja ja viime kesää ja kaikkea <3 Tuntuu aina et kaikki oli jotenki kivemmin sillon.. Pari oldish-picturea tässä! :)
Viime juhannus, Maria <3
Prinsessapäivä! Wanhat :)
Viime päättärit :D
Outoa kattoo näitä kuvia ku oon ihan eri näkönen! Ens torstaiks pitäs päättää mitä mä teen tälle mun hiuspehkolle ku meen värjäyttää! Hmm.. Nyt meen ehkä saunaan tai jotain.. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti