lauantai 14. toukokuuta 2011

Lol

Kuten varmaan tiesittekin jo nii blogger oli hetken poissa toiminnasta ja poisti vikan postauksen :D Hienoa. En yhtään muista mitä olin tähän kirjotellu, mutta varmaan että olin vaihteeks salilla ja joo. Nää kuvat on otettu vasta salin jälkee enkä käyny siellä suihkussa, nii erittäin herkullisia kuvia. En tiiä oliko muuta :D Ainii, mun piti saada se kamera takas eilen, mut porukat otti sen mukaan mökille, eli saan sen vasta maanantaina... Huoh. Ja maanantaina alkaa kanssa työt, omgomgomg!
Korvikset - Bijou Brigitte, ja herkulliset hikihiukset<3
Toppi - H&M
Kenkulit - Nelly (housut on noiden remmien sisässä kun noi on vähän isot mulle, ni ne hiertää)
Ja meikäpojan istutukset on alkanu kasvaa!!!!
Eilen olin juhlimassa kaverin synttärejä, ja tänää aamulla oli 9:30 zumba... Semmonen yhdistelmä :D Huomenna meen leffaan erään toverini kanssa. Heipsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti