torstai 26. toukokuuta 2011

Put your hand on my heart and feel what I'm thinking

Aloha! Taas yks työpäivä menny ja enää huominen, ni on viikonloppu ja mun toka työviikko ohi. Onhan tota kyllä vielä elokuun puoleenväliin mut.. Pieniä iloja! Palaveri oli mulle tän flunssan takia aika tuskaa, kun niiskutin siellä koko ajan ja yritin pitää nenästä kiinni ettei tuu aivastuksia minuutin välein :D Haluun kameran muuten nyt hetiiii en kestä tota kännykällä kuvaamista. Ja tosta laadusta ei oo mitään sanottavaa..
Tääkin näitä mun työpäivän pieniä iloja.. Nauroin tolle tokaks alimman rivin kurpalle yksikseni varmaan vartin.. En ollu hysteerinen?
Takapiha on ihanan kukkainen <3
Pimppariamppari!
Mullei nyt oikeen illalla oo kauheesti tekemistä ku en kipeenä viitti salillekkaan lähtee, nii aattelin tehä ruokaa, lakata kynnet ja kattoa leffan! Kattoo jos illalla tuun tekemään tänne vielä jotain pientä :)
Mietin muuten tässä niitä mitä jotku oli toivonu postausehdotuksina (saa toivoa edelleen ja aina), esim. päivä mun kanssa, lempparijuttuja, videopostaus ja sellasta. Mikä kiinnostaa? :)

4 kommenttia:

  1. videopostaus susta ja toinen susta ja sun kavereista kiinnostaa vieläkin!

    VastaaPoista
  2. lempivaatteesi postaus...

    VastaaPoista
  3. nooris - kiitti! vähän kärsineet ja kulahtaneen väriset kylläkin :DD
    anonyymi - Ainiiii oon jo unohtanu ton kaverivideopostauksen mikä mun piti tehä tuhat vuotta sitte. oho.. Nyt pitää muistaa! :)
    Anonyymi - Okei, koitan väsätä sellasen! :)

    VastaaPoista